Tuesday 20 December 2011

Ohhh !! Aku Terasa !!

AKU.. disini...
Bukan nak mengata sape2.. 
juz nak luahkan sdikit rasa...
tentang seseorg..
tentang kwan..
sgtt menyakitkan....

Seperti yg aku n sume sedia mklum..
Rupa pras itu...
Cntek.. hdohh..
Hitam.. Putihh...
Sume da ditentukan...
Samada aku??
Kau??
Dyee??
Cpe2 pon??
Xbole nk ubah bnd nie...

Kisah yg aku nk cterr...
Tentang driku..
Dgn dyee...

JUJUR....
aku terasee...
wlaupon tanpa kata2...
dye sindir aku dgn cre yg kejam...
aku trase...

JUJUR....
aku bukan jnis trase....
tapi...
tdak brmakna berhak dye mengata....
tanpa aku sdarr...
aku trase lagii...

JUJUR...
aku bukan secntekk GF dye...
aku bukan seputih GF dye...
namun...
aku cntek dgn diri aku...
aku bngge dgn diri aku...
aku trase lagi...




PTG E2....
sindiran dye...
mnyakitkan aku...
memalukn akuu...
aku terhinaa..
aku trse dibodohkn...
hanya dgn gaya tgann...
bukan kata2 kesat yg kuar dri mlutnye...
aku pham mksd sndiran nye...
aku mendiamkn diri...
menahan sume rse...

DYE....
aku mula benci dye...
dgn sedikit kata2...
aku mnyampah nk jumpe dye lagi...
dyee...
jgnn tnjuk mukenye dpn aku lgi...
jgn brani dye tgurr2 aku lgi...
jgn brani dye bek2 dgn aku lgi...

AKU...
bukn jnis pndndam...
bukn juga jnis trase...
CUMA...
aku tidak suka.... 
diri aku direndah2kn sbegitu rupa...








No comments:

Post a Comment