Wednesday 7 December 2011

Sumber Inspirasi... Along myz Journey in UTM..



MY LOVELY MOM N DAD...


Org kte.. aku iktt muke abah... hehe.. tpii aku nk iktt mcm ma... :P


org kte jgk... lau lupe ma n abah.. xberkat hidup... sbb 2 aku hormat n jage ma n abah aku...


Org kte lagi... Ble da bsarr n berjaya.. jgn lupe jasa ma n abah.. n balas jase dyeorg... Wlaupon aku xberjaya lagi... actually da la untuk PMR N SPM N MATRIK... aku da set dlm mind aku ni.. 6ty besar aku akn blas jase dyeorg... 


Org kte lagila... lau sygg ma abh kte.. stdyy leklok n dpat keje tggi2... Kejayaan tu la yg dpt hepykn aty ma n abah... 


SO.. dlm impian aku... sntiasa ade ma n abah aku... dalam stiap kjyaan aku pn xpnh aku lupe ma n abah aku... Wlau sjauh mne.. stggi mne pon aku... Wajah 2org ni xkn pnh aku lupe.. n akn sntiasa mnjdi igtan n smgatt aku dlm mnruskn hidup aku yg msh pnjg... Thnz to my lovely parents coz teach me to be a nice n success gurlz !!! love u mom n dad !!




No comments:

Post a Comment